-_LuRVeNdeR TeaRs _-

aKta KeSeDiHaN daLaM hiDoP aKu...

Kalau betOl la kate2 di atas ni,, aku nk tye,nk aku tunggu sampai bile bahagia 2?

Ya Allah ape lg la kali nie...
aku da jd sebaik mungkin dah tolong org lain,
kenpe bg air mata aku jatuh lg?
Ya Allah ape salah aku?
kalau lah krn dose2 aku dulu,,,
jgn lah hukum aku kt UiTM nie Ya Allah,,
hukumlah aku kt "JOHOR" bile aku balik nanti...
Biarlah "JOHOR" yang jd saksi....
Kat Kuantan nie aku x de tempat nk mgadu selain Kau je Ya Allah,,
sekurang2nye kt Johor kalaw aku x de tmpt nk mengadu,
aku boleh dudOk sOwg kt bilik n bersendiri je kt umah....
nk nangis pOn x de owg nmpk.....
Ya Allah tolong lah bg aku peluang merasai hidOp tnpa air mata,
kali nie je....................kalau pon kw nk uji,
uji aku dgn tarik nyawa aku................

No comments:

Post a Comment