-_LuRVeNdeR TeaRs _-

"Bas aDiK BeRaDiK" meMaNg "TeRBaiK" !


huhu bwt kali pertame nye,,dlm sejarah aku naik bas tnpa tiket! terbaik lah bas adik-beradik nie, phm pon aku nk balik sgt2... hehehe....
sumpah sedih sbb cme dpt 2 ari setengah je hirup oksigen kt Johor...
mule2 memg mcm x nk blik, tp bile kenangkan mak dgn ayah, terase pulak nk blik umah. Tapi bile da ade kt umah, kne pulak blik Kuantan... seNgsorang lak 2.... hmm........
pa pe pun terima kasih kpd bas adik beradik tersayang sbb bg aku tumpang, walaupn bile berhenti n bile driver 2 jalan nk g belakang aku rase tkot, pasal tkot kne tron coz x de tiket...ngeee...
Alhamdullillah, aku selamat sampai n x kene twOn tgah jalan......huhu....

mase nk blik td bas trans penoh,aku ckp kt mak "mcm mne nie?" "kalau naik adikbadik mahal..."
mak kate x pe lah mahal sikit, ke nak mak gn ayah ntar sampai kuantan?
hantar smpai kuantan? ishk! x payah la mak,jaoh.....

dandan,,bas kuning adikbadik nie sampai,,aku gn mak terjah mnx naik kalau ade kosong!


Alhamdulillah ade...aku dgn rase terase x de tiketnye naik,huhuhu....


No comments:

Post a Comment