-_LuRVeNdeR TeaRs _-

iShk GuarD2 seKaLiaN nie ! =o=ll

pa pe pOwn,,Respect la kt kaMoOo sume ! TQ !

da malas la aku nak trOn n kuar dari pintu pagar kampus nie selagi UiTMians yg lain x balik lagi, tahan je r lapO pown, mane x nye, nampak je aku dari jarak "1000km" sekalipaun dyowg da tgk semacam, 1st sekali dyowg akan tgk kad matrk aku, maklumlah, aku sebelom nie "penah pulak pakai" until one day mak guard 2 aim aku sampai pecah perumah matrik 2, then pasal aku salu "dtg awl kt UiTM nie"...heee 2 pon masalah eh? sekarang da x black list sal matrik kad lagi, tp pasal ape pasal aku salu balik awal...nie x tw la da kali ke berape, asyik2 tanye "kenape balik awal?" "aku nie sabah ke? serawak ke?" ? kenape x balik?" ...? mak cik dan pak cik guard UiTM Bukit Sekilau tersayang,, boleh x anda tidak bertanya soalan sedemikian lagi? ce tanye pasal bende alah lain pulak, yg menyedapkan telinge n x membosankan aku utk ulang dan ulang jawapan yg same... nie ulang lg soalan yg same,,bosan kot! eeee.......
kalaw kt padang lalang dulu,,x pakai matrik kad pon xpe, x tinggal kad kuning 2 pon x pe je...guard2 nye pon sporting je...(padahal aku yg wt undang2 sendiri,,haha) 
then sekarang kat kampus sekilau nie,,aiseyh....walaweyh....da leh da wt sesuke je...
Rindu r Padang Lalang ! even "korang2" sekalian salu kutOk Padang Lalang 2,,,
ade aku kesah??? kOrg kene gak belajar kt sane kn??? siap kene naek bas bukan??? malah kalaw tertinggal bas,,korang risaw habis n siap tpon teksi sOwh angkut kowg g sane kn? kn?? kn??? nampak sangat betape pentingnye n "sayang" nye korang pd Padang Lalang 2??? hehehe.... sOoOo yOu aLL,,x payah la nak cakap burOk lagi sal kaMpus kite yg satu nie oKey... "PEACE"
 =P ..... QiQiQi....

No comments:

Post a Comment