-_LuRVeNdeR TeaRs _-

seMaLam beFdaY aKu ! hehehe

ALHAMDULLILLAH , aku masih lagi bernyawa sekarang nie. Hari ni da genap la umur aku 19 tahun. So, kat post kali ni aku nak tulis la ape yang aku tak nak & tak kan lupe. Semuanye tentang semalam, 9 Januari 2011 "9/1/11" ,,,befday aku yg ke 19 , cantik nombor nie kn, hehehe. (cantik ke?)
oKey, aku nk mulekan citer, actually  siang 8 Januari tu, aku ade kem insan soleh kat padang lalang, termasuk la 9 Januari. Sumpah memang penat sangat2 mase balik dari kem 2. Tapi memang best sbb dapat kenal owg len lg dekat, dpt pelOk lg... Balik egt nk pegi tdo tp aku "terpakse naik uma atas", aku pergi utk tido excili tapi da sampai atas, aku x tido pon pasal da berbual gn mira sampai la ke maghrib. Then Maghrib 2 aku balik la bilik aku A305(2). Memang penat sgt la time 2 sbb x dpt lelapkan mate lagi. so, aku pon masuklah bilik, solat then online jap. Tengah2 on9, aku terase mengantOk yg teramat sangat lah bertambah dengan penat yang membare-bare. Aku pun mintak la eyQa kejot kalau ain dtg hantar air 100plus sbb aku ade pesan air 2 kat ain n aku nk bangun wat assignment sikit. Hah! sampai ke sudah aku tido x bangun2 pasal penat sangat membuatkan perjalanan projek "dyowg" berjaye. Tup2 tengah2 aku tido lena yg teramat sanagt 2 eyQa dtg dalam gelap mintak tolong dgn suare yg memang sedyh n sayu habis lah, "Yana tolong aku Yana, tolong, cepat Yana, jom",,,aku punye la terkejut bangun n peluk dia then ikot dia, risau aku, mane tak nye sebelum tido 2 dia ade citer sikit masalah dia kt aku, 2 yg aku pikir dia sedyh sgt. aku pun keluar la mcm dia mintak, time 2 eycha ade tp dia tengah tahan gelak! Hahaha rupe2nye aku kene tipu! Aku bukak je pintu bilik, dyowg terOz serbu, meletOp kn bende alah ape tah 2, n nyanyi lagu bufday wat aku. Memang terharu aku walaupun time 2 sebenanrnye aku ade kat atas lantai sebab jatOh cOz terkejut n sebenanrnye aku memang x ingat langsung time 2 dah 9 Januari...hahaha. Then tiup lilin kat kek yg memang aku sangat2 hargai lah!. Memang aku malu sangat2 pasal semua tengok, da la aku tengah mamai, tertipu n jatOh lak 2. Hahaha (ketawe utk aku sendiri). Ya Allah , terima kasih sebab hadiahkan kenangan yang terindah utk aku semalam. Habis dari potong kek kiteowng men comot2 kn muke hOusemate dgn kek 2, 1st memang aku la kena then 1 uma kene. Hahah...Fika sampai panjat beranda pasal x nk kene nye pasal, hehehe,,,memang "TERBAIK" la kwn2 aku! YA ALLAH TERIMA KASIH SEBAB HADIAHKAN AKU KAWAN2 YANG HAPPENING MACAM DIORANG SEMUA...!  
Buat SeMua KaWaN-KaWaN Ku !

No comments:

Post a Comment