-_LuRVeNdeR TeaRs _-

THANK YOU ALLAH EVEN FOR THE 3RD PLACE ! 143 ALLAH ! ALHAMDULILLAH !



ALLHAMDULLILAH YA ALLAH !
akhirnya satu daripada impian hidup mati aku tercapai jugak. Nak menang futsal !
Aku rase hepi sangat walaupun dapat nombor 3 tapi macam kamilah juara tw !
sebabnye ade ramai kawan2 aku cakap Group Law kiteorang berlatih berape kali je kot , baru je berlatih padahal , x sangke korang leh menag dapat pingat... hehehe...
terase bangge aku di situ ye. Pa pe pon LAW A kenape ganas+kurang ajar+tolak2? aku yang jatOh kowang tolak kowang jerit kat aku "jangan tolak lah"...  ishk2....pe tah dye yang tolak aku sampai jatuh, gune siku lagi kat perut aku cakap aku yang tolak kau? eeee...... x malu kot ! Yang penting SORRY to SAY kowaNg "KALAH" . Neway salute semangat korang yang hantar 2 team wakil sekaligus! (tapi dua2 pon kalah) hehehe...
agak jahat aku di sini bukan? eheeee.... MAAF DAK2 GROUP LAW A . . . gurau je =) ek... ape2 pon aku suke semangat nak menang korang 2 ! ! !

 ALHAMDULLILAH ! I PRAISES TO ALLAH ! ALHAMDULLILAH !

No comments:

Post a Comment