-_LuRVeNdeR TeaRs _-

naK kaU taw . . . yaNg aKu . . . . . .



Satu bende yang aku tengah pendam sekarang nie adalah , aku nak kau tau yang aku sangat sangat sayang kan kau , tapi kenape kau kawan aku ? kawan baik aku ? kenapa jugak aku kene suke kat kau ? kenape jugak aku mesti suke kan kau lebih daripada seorang kawan yang aku sayang ?
Sumpah aku dah x tahan dengan semua nie , aku dah penat nak simpan perasaan aku , yang lagi perit kau “kawan aku” dan aku pun “kawan kau” . . . kenape kau x nak tolong aku ? kenape kau makin buat aku sakit ? kalau kau tau aku macam nie , kenape x nak tolong aku ? aku betol2 sayang kan kau . . . tolong lah aku kali nie je , jauhi aku . . . . . . . . jangan buat aku macam nie lagi . . . aku takot kau yang akan menyesal . . . sebab aku terlalu sayang kan kauuuuu . . . .


1 comment:

  1. syg orng berpada.. kalo x kita sndri yg ssh..
    shana ,..... una hrp sngt tabah! kalo bleh shana sndri jauhkan diri dr die..
    una jaoh dr shana , tp nak sngt tlng tp... x bleh ,..
    sory shna , una x dpt berada d sisi shna waktu shana ssh :( i'm so sad

    ReplyDelete