-_LuRVeNdeR TeaRs _-

sPeaKiNg teSt yaNg sUnGGUh aMat saNgat teRoKkKkk ! ! !


Ya Allah test tadi memang tersangat-sangat teruk lah buat aku. Kenape lah aku boleh terbabit bergroup dengan budak-budak yang pandai cam diorang? Macam x adil je buat aku yang memang x berape nak pandai ni. Serious n sumpah memang sangat teruk ! Mesti markah aku teruk nanti. Aku memang akan ingat sampai mati lah tajuk soalan aku tu ! "sense of belonging"
memang "sense of BENGONGing" lahhhhh !
Memang BENGONG+LONTONG+HANGING to 0 lah exam aku !

WAAHHHHHHHHHHHHH ! ! ! MAK , MINTAK MAAF TW !

1 comment:

  1. rileksla suriana, kite same2 pandai la, dan bukan bodoh. even kalau orang tu bodoh mesti ade pandai die, tp kalau orang tu pandai mesti ade bodoh die. k0 jangan risau, kite same2 tanggung markah teruk same2. at least kite taw ape yg kene buat. kalau nak buat sungguh2 pon memang dah tak sempat da pon.

    ReplyDelete