-_LuRVeNdeR TeaRs _-

-_PERLU , HARUS , WAJIB , MESTI , PATUT_-


aku wajib berubah ! aku x boleh terus di tapuk yang lama . x kisah lah sakit macam mana sekalipun , aku kena tahan . aku kene fikir kan mak ayah aku yang dah banyak berkorban untuk aku . terutama sekali mak , yang dah banyak sangat berjasa dalam hidup aku . selagi aku macam ni , aku akan tetap terus macam ni . so , start daripada saat ketika dan detik ini aku harus berubah ! 

(sepanjang aku meniti aksara hidup di Kuantan nie) . . . 
TERIMA KASIH nenek di pasar terminal dan mak cik yang memerah keringat demi sebuah kehidupan , dan pak cik @ atuk yang berkorban untuk meneruskan degupan jantung dan aliran darah ahli keluarga ! anda semua menyedarkan saya supaya merubah jalan hidup keluarga saya , supaya mak , ayah dan seluruh ahli keluarga saya dijauhkan dari ape yang menimpa anda semua . Saya akan cube yang terbaik !  YA ALLAH berkatilah hamba-hambu ini , jika itu bayaran sebuah undangan ke syurga bagi mereka , kau teguhkanlah hati mereka dan tempatkanlah mereka di kalangan orang-orang yang beriman . AMIIN .


SAYA AKAN BERUBAH !


2 comments: