-_LuRVeNdeR TeaRs _-

! ! ! SaYaNg KoRaNg Like cRazY ! ! !


huhuhu ,,, terase lame pulak x menaip kat blog nie atas sebab-sebab tertentu. Btw , post kali nie , aku tujukan kepade besstttttessssttttttttt frenz aku yang memang rasenye x kan ade lagi macam dyorang nie . . . diorang tu adelah 
 DIANE SHARON TUKALAN , NORAISHAH SAWAL & NURUL ATIKA JAFRI
  (dgn nada bangge nieyh ) ^ ^

Seyes ! klau x de dyorang kt Kuantan nie , rasenye macam x de Kuantan je kat peta negeri Pahang (huhu hiperbola ye di sini) hehehe . . . memang la ade kawan2 lain kat sini tapi dyorg memang rapat sangat2 dgn aku kat UiTM nieyh , nak kate 65% mase aku bernafas kat Kuantan nie dgn dyorg . . . bilik kiteorg pun depan2 je , tu yang buat kiteorang tetap rapat cam dulu sebab dekat ( yang nie aku nak thanks kt UiTM sbb x pisahkan kiteorg jaoh2) . Kelas pun aku da tukar sebab last sem nie aku nak habiskan seluruh mase aku dgn diorg , even mule2 rase macam janggal gile kt kelas baru .
SWEAR aku sayang korang ! THANKS SEBAB BUAT AKU NAK STAY LAGI LAME KAT UiTM KUANTAN nie ! next post , aku nak citer sal dyorg 3 orang nie satu persatu !
I LOVE YOU ALL DEEPLY IN MY HEART !

3 comments:

  1. kan dah kate. lame lame nanti k0 akan rase selesa. jangan nak pressure diri tu sangat. mane mane k0 pergi p0n, k0 akan jumpe dengan orang yang berlainan. cumenye, k0 kenelah kuat semangat sikit. ok?

    ReplyDelete
  2. tenkiu suriana...
    aq pom cYUNK ko ccgTTT...:D
    xcited nk bace ko cite sal aq....hahaha
    msti byk pjian...hehehe
    btw,sayang ko..:)

    ReplyDelete
  3. haha..
    tanx suriana!!..
    i'm proud to b one of ur bestfrenz!!!!
    love u ketat2 la..!!!!
    eehh eyka.. koya la mu!!!
    hahaha

    ReplyDelete