-_LuRVeNdeR TeaRs _-

RaingeR eYcha ~ !


daK caMeRaddicteD... hehehe

Name kt ic dy noraishah bt sawal. Aku kenal eycha ni dr 1st SEM lg , se tu aku kenal dy pun pasal dy salu “buli” aku… hahaha… dy kate dy pn x tw knpe dgn aku je dy brni bt cm tu….hakhakhak…. btw , kiteorang jadi lg rapat sebab 2nd sem aku n dy jd roommate n housemate. Ape yg aku respect pasal eycha nie , dy suke study “law”… subjek yg aku memang “jarang” tgk kecuali bile aku ade kuiz o test o exam je. Ramai org ckp eycha nie cm x nk senyum balik je bile org senyum kt dy , tp sbnrnye , dy x nampak org senyum kt dy la , bkn x nk senyum balik kot….haha… antare aku , eyka n diane , eycha la yg paling pandai sbb pointer dy memang lg tinggi dr kiteorg ( terase kecik ye aku di sini , hehe ). Aku x suke bile eycha merajok o marah ! huhu sbb nanti kiteorg ber-4 automatic akan jd senyap…hahaha… so eycha , jgn marah2 ye….
sem lepas , eycha byk gile la tolong aku mase nk final exam , lg2 bab MTC-MTC nie , dy memang sangat besabar dgn aku yg asyik blur n diane yg kadang2 x de respon time dy tengah bersemangat mengajor kiteorng , sampai penah sekali dy marah. Hikhikhik…. Nasib baik la lepas tu dy trime balik aku jd anak buah dy semula…hehe… se sem 1 , lepas pindah palang , aku jd cm x rapat dgn dy sbb aku malu nk tegor dy , samapai dy piker aku sombong,,,huhuhu,,, sbnrnye aku malu je , sbb bile aku tegor t mesti dy akan bt sesuatu nada yg pelik dgn name aku , hahaha….
hah ! jgn lupe , dy jugak la kaki snap paling terror, pantang nie nak ambik gambor , dy mesti ade ! hehehe ( jgn marah ek cha cha ). Btw , dy memang bole jadi kawan sbb time hepi o sedih , gerenti dy ade utk kawan2 dy… Hope sangat kiteorg jd kawan , x , kawan baikkkkkk sampai bile2……
Bende aku x ley lupe sal Eycha ,
Bende nie jd 15hb Julai hari tu. Tengah aku sibok2 bersiap g cls kt sekilau pg tu , tiba2 ( rentak lagu Aliff Aziz) aku dengar jeritan dari bilik depan , umah Eycha n Eyka la tu ~ . Mule tu aku rase perkare biase pasal bilik dyowg nie bab2 jerit nie “satu floor termasok floor lelaki banggunan sebelah” pn tau , hehehe. So , aku teruskan aktiviti aku utk bersiap. Lepas siap , aku pn jengah la uma Eycha nie , tup2j aku buke pintu Eycha terus cakap sal tiket dy salah tarikh ! Padahal hari tula sepatotnye kami berempat balik ! Hari tu 15 JuLY 2011 , tapi tiket eYcha 10 JuLy 2011 ~ !  Hah sudahhhhh !
x sudah dengan malangnye tiket dy salah beli , nak kene tinggal bas pulak ! nasib la ade Anas kn time tu , sekuat aty aku jerit utk bgtau dy yg kiteorang “BER-4” ade dibelakang dgn “HARTA KARUN”
 besar punye ~ ! HAHAHA . masOk bas , eYcha dpt la dok agak dkt gn “tutttt , pujaan hatinyeeeee , yg nie kire macam penawar sedyh eYcha , tapi dy da x hirau lg da semua nie pasal kt otak dy “tiket-tiket”….hehehe…… hmmmm tu la antare kisah “TIKET” plg dahsyat penah aku tgk selain malang beli tiket yg lain yg menimpa dy. BTW, eyCha n tikat , mmg x ngam ^ ^ hehehe

1 comment:

  1. hahahahahaha ...
    bile kite bce balek pasal kite sumpah lawak.. nk guling2 rasenye ..hahahaah ..
    btw, tanx suriana ... sayang ko sgt3 ... best frenz forever laaaa ...
    p/s : bestfrenz for me is not a label, but a promise ! .. :)
    sayang ko !!!!!!! .. kiss siket .. mwwwuuuuuaahhhHHH ....:)

    ReplyDelete